Artboard 1 no disagree x error
Skift site
Menu

Hanne Helm

Administrativ medarbejder

Hvornår blev du ansat?
1. august 2008

Hvilken uddannelse har du?
Assistent (TDC), Informatikassistent, Voksenvejleder

Hvad har du lavet før?
Alsidige administrative funktioner hos:
TDC, Maersk Travel, Københavns Politi, Magistrenes A-Kasse, Frederiksberg Kommunes familieafdeling, Københavns Jobcenter.

Hvad er det bedste ved at arbejde på Kredskontoret?
Jeg kan rigtig godt li’ de meget alsidige arbejdsopgaver, der spænder vidt. Og så det godt at være en del af det, som vi alle arbejder her for: at sikre gode løn- og arbejdsvilkår for medlemmerne.

Hvad er en god dag for dig?
Når jeg får løst og afsluttet opgaver og når det gør en forskel, om jeg har været der – enten for kolleger eller medlemmer.

Hvad er dine opgaver på Kredskontoret?
Telefonbetjening, post, administrative opgaver vedr. TR/AMR, ajourføring/udtræk af data i medlemssystem, hjemmeside opdatering, projektdeltagelse, mindre økonomiopgaver, oplærende funktion i forhold til administrative opgaver, ad hoc sekretariatsopgaver m.m.

Har du et særligt arbejdsområde/opgave?
Kredsens kontaktperson og ansvarlige i. f.t. interne IT-systemer og medansvarlig i.f.t. opdatering af hjemmeside.

Har du et særligt arbejdsområde eller en særlig opgave, du brænder for?
At have overblik over kredsens interne systemer og hjælpe/videreformidle til mine kolleger.